FAQ

Veelgestelde vragen

  1. Waarin maakt C-Bright het verschil?

We onderscheiden ons door onze oerdegelijke kwaliteit, onze persoonlijke aanpak en ons professionele advies op maat. We denken met je mee en gaan altijd op zoek naar een duurzame oplossing.
 

  1. Met welke levertijden moet ik bij C-Bright rekening houden?

De meeste van onze onbedrukte producten kunnen in 2 tot 3 werkdagen geleverd worden. Voor bedrukte producten mag je rekenen op een levertermijn van 10 tot maximaal 25 werkdagen.
 

  1. Hoe kennen jullie de juiste maten voor onze werk- of veiligheidskledij?

Als je zelf je maat niet kent, stuur ons dan een mailtje om een maattabel aan te vragen. Zo kun je op basis van je lichaamsafmetingen weten welke maat je moet bestellen. Voor bestellingen met meer dan 50 stuks per soort leveren wij pasmaten aan.
 

  1. Wat als de werkkledij die ik gekocht heb niet goed past?

Onbedrukte werkkledij stuur je ons terug. Laat ons dan ook weten of je een maatje groter of kleiner wenst. Bedrukte werkkledij kunnen we helaas niet terugnemen.
 

  1. Wat als er een drukfout gemaakt wordt?

Door de technieken die we gebruiken zijn drukfouten tijdens het productieproces bijna onmogelijk. Je krijgt van ons altijd een ‘goed voor druk’-visual. Het is jouw verantwoordelijkheid om die goed na te kijken. We beginnen pas te drukken wanneer jij de visual goedgekeurd hebt.
 

  1. Wat als een bestelling beschadigd aankomt?

Is de doos waarin je producten zitten beschadigd bij ontvangst? Meld dat dan meteen aan de transporteur. Hij zal daar een notitie van maken. Daarna zullen we nagaan waar de schade gebeurd is en wie de verantwoordelijkheid draagt. Is de doos onbeschadigd en zitten er toch beschadigde producten in? Maak er onmiddellijk foto’s van en neem contact met ons op.

 

  1. Wat zijn de verzendkosten voor mijn bestelling?

De verzendkosten zijn afhankelijk van het soort, het aantal en het gewicht van de producten die je bestelt.
 

  1. Hebben jullie alle items in de webshop op voorraad?

Nee. Dat is logistiek gezien onmogelijk. Onze webshop bevat bijna 10.000 producten.
 

  1. Vanwaar komen de producten die jullie aanbieden?

De meeste producten zijn van Europese makelij. We waken erover dat al onze producten een Fairwear- en/of Fairtrade-label hebben.
 

  1. Verhuren jullie ook (verkeers)borden en signalisatie?

Voorlopig verhuren we alleen ledschermen.
 

  1. Kan ik bij C-Bright ook terecht voor het ontwerp van mijn logo?

Ja. Wij ontwerpen met plezier voor jou een logo en/of een huisstijl.
 

  1. Hoe moet ik de grafische bestanden aanleveren?

Om een optimale kwaliteit te verzekeren, vragen we om al je grafische bestanden als een vectorbestand aan te leveren. Is dat voor jou niet mogelijk? Dan kunnen we tegen een kleine vergoeding je bestand omzetten naar een vectorbestand.
 

  1. Printen jullie alles zelf in huis?

Het meeste printwerk doen we in huis, maar we werken ook samen met vaste partners.
 

  1. Tot welke afmetingen kunnen jullie printen?

We werken op maat en proberen aan elke printbehoefte te voldoen. We bespreken graag de mogelijkheden met jou.
 

  1. Kunnen we eerst een sample ontvangen?

Ja, dat kan.
 

  1. Hebben jullie nog meer producten dan die van de webshop?

Ja. De webshop is een selectie van ons aanbod. Ben je op zoek naar een specifiek product? Neem dan gerust contact met ons op. We helpen je graag verder.

 

  1. Moet ik een voorschot betalen?

Ja. We vragen een voorschot van 50 procent. Koop je via de webshop? Dan moet je het volledige bedrag betalen om je producten te ontvangen.
 

  1. Kan ik jullie showroom ook buiten de openingsuren bezoeken?

Ja. Je kunt een afspraak maken om onze showroom in Wolvertem te bezoeken. Dat kan zeker ook voor of na de kantooruren.

 

Heb je het antwoord op een vraag niet gevonden? Neem dan gerust contact met ons op.

Contactformulier